FAR PALETLERİ SERİSİ 2: MAC DUSKY ROSE TİMES NİNE

Far paletleri serisinde yeni konuğumuz Mac-Dusky Rose Times Nine. 9 farklı fardan oluşan bu palet de benim için jokerlerden. İçindeki farlar tek tip değil simli de var mat da.





Özellikle makyaj da kahveleri ve doğal renkleri sevenler için gelsin bu palet. Palet almak istemeyenler farların tekli veya refil hallerini Mac mağazalarında bulabilirler. Bunun içinde farların isimlerinin yer aldığı görseli aşağıya bırakıyorum.




              Bu paletle makyaj yaptığım zamanlarda eyeliner kullanmayı nedense sevmiyorum. Farlar ve maskara birbirini o kadar güzel tamamlıyor ki eyeliner sürmeye gerek duymuyorum. Bu palet için kendime bir favori belirlememişim çünkü hepsini çok seviyorum sanırım seçemiyorum :))) Paletin fiyatı biraz tuzlu ama hesaplandığı zaman tek tek almaktan daha uyguna geliyor. (gramaj olayına bakmadan söylüyorum şuan) 
      Bir far paleti yazısını daha sonlardırırken bir sonraki far paleti ne olsun diye size sormak istiyorum. İnstagrama yorum veya dm olarak bırakırsanız çok seviniriiimm. Sleek i-divine Sunset paleti mi yoksa Golden Rose Brown Line paleti mi ? Cevaplarınızı bekliyorum :)


Bonus olarak swatch görselleri de şu altta dursun bari :))


Yorumlar

  1. havalandırma sistemleri İstanbul merkezli Bim havalandırma firmasının yarım asırlık bilgi birikimine siz de danışabilirsiniz. Detaylı bilgilendirmeniz için ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FAR PALETLERİ SERİSİ 1 :THE BALM MEET MATTE TRİMONY

Allıklarım