Allıklarım


    Makyajın olmazsa olmazı allıklar. Sürümüne, rengine, ten rengine uyumuna göre insanı vezir de eder rezil de. Bu postta elimdeki allıklardan, almak istediklerimden ve sevmediklerimden bahsedeceğim. Haydi başlayalım :)

       Physicians Formula Happy Booster

  Benim güzel,favori,pembiş kalpli allığım :) Orta seviyede kalıcılığı olan, doğal, çok minik ışıltılara sahip minnoş allık. Günlük kullanımda en çok tercih ettiğim ayrıca. Özellikle havalar iyice ısınmaya başlamışken hafif yapılı bu allığı denemenizi öneririm.

       Gosh Multicolour Blush 50 Pink Pie
   Pigmentasyonu çok daha yoğun 4 renkten oluşan bir allık. Ben fırça yardımıyla karıştırıp sürüyorum yanaklarıma. Fırçayı hafifçe sürmek bile yetiyor, kalıcılığı daha fazla. 
         
      H&M Tango Pink
    Bir tatil dönüşü benim için son dakika alışverişiydi, yapısına bile bakmadan hemen kasaya gitmiştim :) Uzun bir süre boyunca elime başka allık almadım desem en doğrusu olur. Kalıcılık orta, sürüm kolay ve en önemlisi doğal.
    
     Flormar Lip&Cheek
   Flormar'ın çıkaralı çok fazla olmayan bu hem dudak hem yanak için kremsi yapıdaki Lip&Cheek 'ine gelelim. Çantaya at çık bir ürün bence. Özellikle tatilde kullanılabilecek bir ürün gibi bence. Hafif bronzluğa çok güzel uyum sağlayacağını düşünüyorum. Ben daha çok kullanmadım ama yapısı yoğun ve çok hoş kokuyor diyebilirim :)
     
     The Balm Stainiac 
       Jel kıvamlı, dudak ve yanaklar için, kalıcılığı yüksek TheBalm ürünü. Benefit'in Benetint ürününe benzetilebilir fakat çok daha uygun fiyatlısı. Yaz ayları için olmazsa olmaz. 
  

      Bu arada merak edenler için ten rengime pembe ve tonlarını daha çok yakıştırdığım için allıklarımın hepsi aynı tonlarda nedense bir türlü şeftali tonlarını kendime yakıştıramıyorum. 
Ne renk allık kullanırsanız kullanın benden size en önemli tavsiye doğal olun ve sizi fresh gösterecek renk tercihlerinde bulunun. :)


                                                                                   




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FAR PALETLERİ SERİSİ 2: MAC DUSKY ROSE TİMES NİNE

FAR PALETLERİ SERİSİ 1 :THE BALM MEET MATTE TRİMONY