Ben Kimim?


    
    Ben Kim miyim?


    Senden, ondan, onlardan farklı biri değilim. İnsanım sonuçta :) Belki bir tık fazlalıkla yazmayı, araştırmayı, deneyimlemeyi, bulduklarını paylaşmayı seven biriyim.
     Arkadaşlarımdan aldığım cesaretle yaklaşık üç ay önce kendime bir instagram hesabı açtım ve paylaşımlarımı oradan yapıyordum. Tekrar onlardan aldığım cesaretle '' Neden blog yazmayayım? '' diye düşünürken buldum kendim. İşte şimdi de buradayım. Paylaşmayı seviyorum, memnun kaldığımı kalmadığımı açıkça söylemeyi seviyorum.
    Resmi olarak kendimle ilgili detaylara gelirsek; 24 yaşında Marmara Üniversitesi İşletme mezunu, iş arayışı sürecinde olan biriyim.
    Paylaşımlarıma başlamadan önce kimim kısaca bir özet geçmek istedim. Zaten postları paylaştıkça beni daha iyi tanıyacaksınız. :)
    
   


                                                               
    

    

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FAR PALETLERİ SERİSİ 2: MAC DUSKY ROSE TİMES NİNE

FAR PALETLERİ SERİSİ 1 :THE BALM MEET MATTE TRİMONY

Allıklarım